Wednesday, July 9, 2014

esimene p2ev!!!!

Tsau sõpsid :) Eile hommikul minu isikliku aja j2rgi, tegelikult on sellest juba 36 tundi v2hemalt moodas hakkasime pere ja Stinaga Tallinna lennujaama s6itma. Tallinnas j2tsin teistega huvasti ja s6itsin edasi Amsterdami ning sealt edasi Sao Paulosse. Eile kohaliku aja j2rgi kell 23.30 j6udsin ma l6puks Asucioni lennujaama ja seal ootas mind mu pere ja kohaliku YFU vabatahtlikud. Lennureis l2ks h2sti, lennukis sai koguaeg igasugust head ja paremat süüa. Vahepeal tekkis Sao Paulo lennujaamas probleem ka piletiga kuna nad ei saanud aru millisest terminalist ma oma pileti k2tte saama peaksin ja siis ma jooksin seal erinevate tootajate vahel. Koju s6ites oli linn juba pime aga ikkagi suured erinevused olid juba n2ha. K6ik puud on teistsugused ja majad ja liiklus on umbes nagu P2rnus kuigi tegu on pealinnaga. K2isin just aknast linde vaatamas, Eestis n2eb selliseid linde ainult telekast :D Pere on v2ga v2ga tore, mul on Janiniga (6ega) samasugune hambahari nagu Eestis Martagagi koguaeg kogemata juhtus :D Eile tehti v2ike maja ring mulle, t2na l2heme koos poodi ka. T2na n2gin koduabilist ka, eile kui ma tulin ta juba magas. Kahjuks ta inglise keelt ei r22gi aga ongi p6hjus Hispaania keele kiireks 6ppimiseks :) Homme ja ulehomme on mul YFU-ga keeletunnid ja n2dalavahetusel saan teiste siia tulnud 6pilastega kokku. Lisaksin siia paar aknast tehtud pilti ka kuid ma praegu ei jaga seda susteemi veel :( kindlasti kirjutan varsti j2lle :)

1 comment:

  1. kuhu jäävad järgnevad päevad :( Kannatamatult ootame uudiseid sinu põneva elu kohta. tervitused ja kallistused Lille tn. elanikelt

    ReplyDelete