Tuesday, December 23, 2014

fotod




Need pildid on tehtud ühel päeval kui ma Paty ja Sofia ja veel mõne nende sõbraga Mariscal Lopeze kaubanduskeskuses käisin. Kaubamaja ees oli Heinekeni pudelitest jõulupuu. Ja parklas oli laat kus igasugused poed oma kaupa müüsid. Ja üks mees müüs kaktuseid ja muid taimi seal. Ning ma ei suutnud kiusatusele vastu panna ja ostsin aloe omale. Ja Paty ostis kaktuse. See maksis õnneks ainult 1.50 eurot, aga meil pole siin korteris ühtegi lemmiklooma ega taime.




Ühel õhtul oli meil mõlemal Patyga igav. Niisiis saime kokku ja läksime kohvikusse kohvi jooma. Ja pärast küpsetasin oma pärmitaignast Paty abiga kaneelirulle mis tulid superhead hoolimata kogu segadusest mis ma köögis tekitada suutsin.



Mina ja Imagine Dragonsi fännid

Aa ja siis me käisime Tribute to Arctic Monkeyse kontserdil Paty ja Sarah’ga mingis uues baaris. Seal oli hullult hea ja odav pitsa.



Käisime maja ehitamas

Tegime Patyga maailma parima vegankoogi



Küpsetasime Liliga piparkooke






ME KÄISIME SALAMANDRA KONTSERDIL!!!! Mu lemmikbänd siin. Ja ennem ootasime me mingi 3 tundi autot ja sõime igavusest kilo porgandeid ära. Sellepärast mul nii suur kõht ongi sellel ühel pildil, raske oli liikuda lausa.

Ja ma sain perelt paki ja tädi Karini perelt paki!! Jõulutunne tuli lausa, lisaks oskasid mõlemad saata just selliseid asju mis mind kõige rõõmsamaks teevad.



Liinotška mul tuleb koguaeg meelde et tänu sulle ma üldse olen siin sest ma poleks iialgi hakanud seda YFU asja ajama kui sa poleks mulle öelnud et saadame ankeedid ja vaatame mis saab. Ja ma igatsen sind nii väga :( 

No comments:

Post a Comment