Sunday, November 16, 2014

Mida ma vahepeal teinud olen

Ma tean et paljud ootavad pildipostitust loodusest aga kahjuks läheb sellega veel aega. Asi on selles et mul pole millegagi pilte teha :( aga kuna ma vahepeal olen suhteliselt paljudes huvitavates kohtades käinud kirjutan ma natuke sellest. Esiteks algas mul koolivaheaeg!!!! Ma olen väga rõõmus sest mulle ei meeldi mu siinne kool eriti. Enamus ajast oli koolis tühi passimine, telefoni kasutada ei tohi, kellegiga rääkida ka ei viitsi, tahaks õppida lihtsalt aga müra on nii kõva et oma mõtteid ka ei kuule.
Vaheajal ma olen käinud mitu korda Casa Ricas, saksa supermarketis. Ega ma sealt eriti midagi ei osta aga see on täpselt parajalt pika jalutuskäigu kaugusel. Ja kuidagi kodune koht on, hinnad on ainult liiga kõrged. Lisaks oleme Patyga Mariscal Lopeze kaubamajja jalutanud, see on ~3 kilomeetri kaugusel. Ühel päeval sattusin koos Patyga Imagine Dragonsi fännide kogunemisele. Väga tore oli sest kõik inimesed olid hästi sõbralikud ja toredad. Ja keegi ei küsinud õnneks et kas ma ikka olen Imagine Dragonsi fänn. Ja ma olen päris palju ka veganrestoranis Be Okay käinud. See on lihtsalt parim restoran. Seal on niiiii head mahlakokteilid ja söögid + portsud on ka ülisuured. Ja teenindus on super.
Teisipäeval viis mu koolikaaslane Leonie kes on saksa vahetusõpilane minu ja veel 6 vahetusõpilase kohalikule prügimäele. See võib kõlada igavalt aga see oli lihtsalt uskumatu mis seal oli. Prügimägi oli vist mitmesaja ruutkilomeetri suurune, lõppu igastahes ei paistnud sellel olevat. Inimesed sorteerisid prügihunnikust taaskasutatavaid materjale välja et neid kuhugi müüa. Meil pildistada ei lubatud ja varsti öeldi et seal alal viibimiseks on luba vaja. Niisiis läksime me tagasi kesklinna. Kusjuures kõigest paarisaja meetri kaugusel prügimäest oli küllaltki rikas elamurajoon. Asuncion on nii veider linn. Edasi läksime MERCADO 4-le mis oli üks mu unistustest siiatulekust saati!!!!! Seal tõesti müüdi absoluutselt kõike. Näiteks ostsin ma 4 väikest ananassi 5000 guarani ehk vähem kui 1 euro eest. Seal müüdi ka koduloomi, riideid, sööki, toorest liha, absoluutselt kõike... mercado on ikka hiigelsuur, ühe vahekäigu läbimiseks kulus meil 45 minutit ja vahekäike on seal üle 10 kindlasti. Aga väga tore päev oli :)
Neljapäeval käisin klassiõe súnnipäeval ühes restoranis kus saad salati või pasta tellida ja ise 8 komponeti ja kastme valida.
Reedel käisime Patyga raamatupoes kuna paljud raamatud olid 10000 guaraníd ehk 1.60 eurot. Tulime taksoga koju sest mu host-isa oli alles tööl ja ei saanud meile järgi tulla. Hiljem läksin Paty juurde ööseks. Ta lasi mulle ühe oma lemmikbändi lugusid mis olid täiega head ja siis üritasime "Forrest Gump"i vaadata sest ma pole seda näinud aga see on täiega hea film. Aga internet oli aeglane niisiis ei õnnestunud. Hommikul läksin jalutades koju kuigi ma nägin üsna kodutu välja. Õhtul käisin Karina (Janini nõbu) balletietendust vaatamas. Mul oli mingi 4 üritust kuhu minna aga see tundus kõige toredam. Esindasin oma host-perekonda seal sest teised jäid koju ja ma läksin koos Karina perega ja teiste sugulastega. Etendus oli erinevatest maailma tantsudest. Ootasin väga venemaa oma aga seda tantsisid kõige pisemad baleriinid ja ainus venepärane element oli rõivastus.
Täna käisin diabeedipäeval pargis kus oli palju tasuta puuvilju. Jalutasin (natuke jooksin ka) kaks 1.5 kilomeetrist ringi. Ma eriti selle päeva mõttest aru ei saanud aga kõigile anti sinine T-särk ja äkki pidime jalutama sest sport on diabeedi ennetamiseks tähtis? Aga täpselt ei tea. Lõunasöögiks grillis pere liha ja mulle tehti sojaburgereid. Hiljem läksin üksi tätoveeringutefestivalile sest kõik olid väsinud või pidid õppima või polnud tätoveeringutest huvitatud. Aga seal ma sain Chiqui-ga YFU-st kokku niiet mul polnud enam üksik tunne. Aga see festival oli nii armas, täiega hea muusika mängis ja kõik inimesed olid nii sõbralikud ja abivalmid ja palju tätoveerijaid kogu Lõuna-Ameerikast oli kohal. Hea (mõnesmõttes kurb ka) et ma raha kaasa ei võtnud sinna, sest muidu ma oleks kindlasti tätoveeringu teinud. Aga ma võtsin kõigilt flaierid ja valisin oma lemmiku kunstniku ka välja kes on Tšiilist :( Aa ja seal müüdi ainult kahes kohas toitu, ja kahest kohast üks oli ainult taimetoit!!!! Lihtsalt perfektne üritus oli see. Nii palju ilusaid ilusate tätoveeringutega inimesi.
Aa ja ma sain eelmisel nädalal kodust (Eestist) postkaardi koos vahtralehtedega ja see tegi tuju nii heaks kohe :)

Kui kellegil mingeid küsimusi on siis küsige siin või facebookis.
Olge tublid :)
Laura

No comments:

Post a Comment