Saturday, February 28, 2015

Natuke juttu ja pilte

Ma tean, et ma kirjutan väga harva siia midagi aga ma ausalt ei tea millest kirjutada. Kõik on nii tavaline juba. Meie maja ees kasvavad pomelopuud. Ma söön vahepeal salaja pooltooreid pomeloid ja saan hostperelt pahandada sest toored puuviljad panevad kõhu valutama. Ja ma olen endale liiga palju noaga sõrme lõiganud sest siin on nii teravad sakilised noad. Ja ma koperdan tänavatel koguaeg sest kõnnitee kõrgus muutub koguaeg.  Siis ma olen veel hästi palju Patyga käinud igal pool. Puuviljalaadal, kontsertidel, kooli üritustel, bändiproovis, bensiinijaamas kohvi joomas, vegan restoranis, kesklinnas, turul ja meil on paar korda nädalas alati kummagi juures filmiõhtu kus me joome lõputult kohvi ja teed ja sööme puu- ja juurvilju. Ükspäev olime mõlemad Saksa tüdrukuga Paty juures ja ma õppisin monopoli mängima. Tal polnud kodus interneti niisiis pidime minema ja filmid laenutusest laenutama. Ka YFU vabatahtliku Vivi juures olen ma viimasel ajal tihti käinud. Eelmine laupäev valmistasime seal YFUkatega kirjut koera. Tavaliselt Vivi juures me vaatame me telekat või mängime "Just dance"-i. Üks päev küpsetasime minu juures Paty ja Viviga suuure vegan pitsa mis natuke ära kõrbes aga muidu oli täitsa hea.
19. veebruar esines Paty oma bändiga meie lemmikus Gales baaris. Me müüsime Viviga pileteid. Ma väga väga loodan et ma saan veel nende kontsertidele minna.
Nüüd järgmisel nädalal hakkab kool jälle..
Pomelo puu



Turule viiv tänav

Nii ilus Mercado 4 ongi


Sophie ja kass Mercado 4-l

"Kuidas sa saad taimetoitlane olla? Liha on nii hea ja Paraguay liha on palju maitsvam kui Euroopas." 





Luisa ja Sophie

Costanera ehk Asuncioni lahe rand


Turistide lemmikkoht, alati rahvast täis

Ma ostsin Salamandra särgi omale



Paty ja minu lemmikpark kus me alati istume vaikselt ja omi mõtteid mõtleme


Ma kartsin seda prussakat ja siis Paty sai vihaseks mu peale et ma loodust ei austa ja vaest putukat ehmatasin

Viimasel ajal hakkab alati kohe vihma sadama kui me kuhugi jalutada otsustame



Me pidime hoopis bussiga linna minema sest vihma sadas :(







No comments:

Post a Comment